منچستر یونایتد - لیورپول/گردهمایی برترین گلزنان جزیره در اولدترافورد

 

MAN U VS LIVERPOOL PROMO 
ترکیب احتمالی

منچستریونایتد

De Gea
Rafael, Evans, Vidic, Evra
Valencia, Carrick, Scholes, Giggs
Van Persie, Chicharito
لیورپول

Reina
Johnson, Skrtel, Agger, Downing
Gerrard, Lucas, Allen
Sturridge, Suarez, Sterling

برای منچستر یونایتد به نظر نمی رسد وین رونی بتواند به دلیل مصدومیتی که دارد به بازی حساس یکشنبه شب برابر لیورپل برسد هر چند که او نیز به مانند فیل جونز به تمرینات بازگشته اما بسیار بعید است که فیل جونز بتواند در این بازی به میدان برود در حالی که اندرسون و نانی هر دو به پس از سپری کردن مصدومیت شان احتمالا در ترکیب حضور خواهند داشت اما به احتمال فراوان این دو بازیکن از روی نیمکت ذخیره ها تیم شان را همراهی خواهند کرد.

در سوی دیگر برای لیورپول خوسه انریکه مدافع اسپانیایی پس از مصدومیت از ناحیه همسترینگ در جریان بازی برابر کوئینز پارک رنجرز دست کم تا ماه فوریه از همراهی تیمش محروم بوده ,بنابراین استوارت داونینگ ممکن است جای خالی او را در ترکیب پر کند اما در غیر اینصورت  انتظار میرود تا از آندره ویسدوم در سمت راست و گلن جانسون در سمت چپ خط دفاعی استفاده شود.

مارتین کلی همچنان به مانند فابیو بورینی به دلیل مصدومیت بلند مدتی که دارند برای این بازی در دسترس نیستند هرچند که بورینی مهاجم ایتالیایی لیورپول  به زودی به میادین بازخواهد گشت.


  آیا می دانستید؟

  • رابین فن پرسی مهاجم منچستر یونایتد با 16 گل زده تنها گلزن برتر این فصل لیگ برتر جزیره بوده اما او در بین برترین پاسورهای لیگ برتر با 6 پاس گل جزء چهارمین پاسورهای برتر است.
  • لوئیس سوارس با دریافت هفت کارت زرد در این فصل لیگ برتر جزیره دومین بازیکنان بداخلاق لیگ می باشد در حالی که پل اسکولز هم به دلیل خطاهایی که انجام داده  جزو 15 بازیکن برتر پرخطای لیگ محسوب می شود و در 14 بازی 6 کارت زرد نیز دریافت کرده. 
  • منچستر یونایتد این فصل بهترین آمار را  درزمان هایی که  در خطر باخت بوده واز حریف عقب افتاده  در نهایت موفق به پیروزی شده را دارد-آنها 24 امتیاز از بازی های که در خطر شکست بوده اند کسب کردند.
  • فان پرسی در شش بازی اخیرش برابر لیورپول پنج بار موفق به گلزنی شده از جمله پیروزی اوایل فصل در آنفیلد.
  • استیون جرارد کاپیتان لیورپول (تصویر سمت راست ) با 8 پاس گل در لیگ برتر جزیره بیشترین موقعیت گل را در این فصل لیگ برتر جزیره خلق کرده.
  • قرمز های آنفیلد یکشنبه شب کار سختی را در خانه منچستر یونایتد خواهند داشت چرا که شاگردان سر الکس فرگوسن در هفت بازی اخیر خانگی خود در اولدترافورد هنوز طعم شکست را تجربه نکرده اند و همچنین در نه بازی اخیرشان در لیگ برتر جزیره نباخته اند. 
  • شاگردان برندن راجرز تنها در یک بازی که در نیمه نخست از حریف عقب افتاده بودند، توانسته اند در نهایت به پیروزی برسند و در 9 بازی دیگر که در همان نیمه نخست بازی را به حریف واگذار کرده اند در نهایت تن به شکست داده اند. 
  • با این اوصاف، در نقطه مقابل، لیورپول در این فصل لیگ برتر جزیره در بازی هایی که در نیمه نخست از حریف جلو افتاده هرگز نباخته و و در شش بازی از هفت بازی ، سه امتیاز کامل  را بدست آوردند.  


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : یک شنبه 24 دی 1391 ا 15:24 نويسنده : Hamidreza ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.